20/12 ONSDAG

skolavslutning. javisst, nu är terminen slut - och vi har jullov! efterlångtade jullov! så mycket som vi förtjänar det efter alla uppesittarnätter med skolarbete. vi började dagen med att ha 'mys med mentorn'. det innebar att vi samlades i min franskasal med mathias och fick lussebullar och äppeljuice, lyssnade på julmusik och hade tända ljus. sen begav vi oss mot aulan där estetfolket hade någon form av föreställning och så - en ev gossarna var riiiiiktigt snygg! sen var det dagens sisya anhalt - dansen! hela idrottssalen fullproppad med folk, och där skulle det bedrivas juldans! vi var en hel del som inte deltog utan satt på läktaren och mös istället - och det var trevligt det också! och så var det roligt att se alla dansa! speciellt lärarna - det var många som var riktigt duktiga på bugg måste jag säga. sen var det puss&kram hejdå - vi ses nästa termin!

julklappsshopping. det är dag att börja nu va? javisst - och ganska bra gick det också! jag har köpt till mamma, pappa, morfar, morfars fru och en del av louises julklapp! och så träffade jag linda - och dessförinnan hennes pappa. det är en himlans massa folk ute, men det är otroligt sällan man träffar på någon man känner - det är lie konstigt tycker jag!det vore trevligt att åka in med någon imorgon - ni kan ju slå en pling om ni är intresserade! men louise, tack för sällskapet jag fick under den första timmen idag!

vidare funderingar; jag och louise var väldigt snygga idag - har vi kommit fram till. vi lyckades nämligen lura i en stackars kille att vi var 23 respektive 21 år, och den här gången var jag den äldre av oss! sen kom det fram en tjej och ville ha oss som publik i något kärlekt program - möms liksom! fast, vi ansåg att det var lite under vår nivå! men louise, om du sviker mig på nyår och åker till tim så kommer jag att strypa dig - på riktigt! du får åka till honom någon annan gång. jag har ingen pojke att fira tolvslaget med - då ska jag för sjutton göra det med dig - hör du det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0