21/12 TORSDAG

hej julklappsshopping! del två av två - genomförd tillsammans med jonny. tack för sällskapet! jag har köpt nästan allting nu! jag ska kompletera louises present litegranna hade jag tänkt mig, och sen ska jag köpa en liten sak till åt my dear farmor.det gick ju förvånasvärt smärtfritt - om vi då struntar i att fråga mitt bankkonto. men jag har varit rättså sparsam ändå, så det är vi mäkta glada över! och jag höll på att köpa två julklappar till mig själv idag - men jag var  duktig och avstod! jag bara drogs till mina älskade skor, likadana som försvann på den där festen för två veckor sen, och sen så behöver jag en ny väska faktiskt - så jag hittade en som jag blev kär i - mn avstod där också. den är dock litelite för liten, men om jag inte hittar någon annan så blir det nog den jag investerar i - trots att jonny hävdade att det såg ut som en skrynklig hund.

håll i hatten - jag träffade marcus idag! min marcus! lindgren, trägren - min mama helt enkelt, oj så länge sen det var! han var inte så glad på mig när vi sågs dock - han hade fått vänta ett tag. men sen åkte vi hem till mig, trots att jag varnade honom. lilla marcus är ju liksom kattallergiker, vilket han fick äta upp ordentligt. massa snörvel och rinnande ögon - men du, jag tycker om dig iallafall. även om jag kände mig otroligt oönskad idag. balha!

vidare funderingar; den tjugoförsta. jag brukar älska den tjugoförst - det brukar vara någonting magiskt över den dagen, som förra månaden tillexempel. vad kan vara? dagens glädjeämne? marcus? mjo visst - det var otroligt kul att se dig igen! du har förändrats massor - och du är mycket snyggare nu, mums! men detta rökande och snusande, jag blir inte klok på det. varken på dig marcus eller på någon annan. skärp er för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0