23/12 LÖRDAG

dagen före doppardagen, vilket innebär att allting ska bli klart. det är dags att knyta ihop säcken. jag har gjort allt för att lyckas få ihop louise present klart! shit vilket jobb - jag tror att jag har pratat med de mest oväntade personer . tillslut fick jag hjälp av min mamma, rättså otippat faktiskt!sen så har jag tränat. jag var på atletklubben. det var första gången jag tränade på 10 dagar - gissa om det var jobbigt?! och så var det en gullig gubbe där och pratade med mig så att det hela tog närmare tre timmar - men visst, det är väl trevligt att ha någon att prata med?

äntligen funkar mitt internet igen! alltså - nu kan jag använda datorn i mitt rum, så jag slipper gå ifrån varannan timme för att min bror ska spela WoW, thank you god! jag tror att detta kommer att bidra otroligt mycket till att julfriden håller sig hela lovet. men det har väl aldrig hänt att jag och min bror har hållt sams mer än två dagar i sträck - blir detta första gången?

vidare funderingar; jag sitter här och försöker finna motivation för att slå in julklapparna. jag försöker även finna julstämningen. det finns ingen sådan. jag vill inte ha jul, det känns helt meningslöst utan julstämning ju. jag är inte nöjd med klapparna jag har köpt, jag har inte önskat mig något särskillt, jag får inga paket av några kompisar eller någon pojkvän, jag är inte taggad för någon julmat, jag kommer fortfarande ihåg kalle anka utantill och allting känns äckligt överdrivet. kan någon rädda mig från julen?

Kommentarer
Postat av: torskis

ditt luder du har ju ffs fått julkapp av mig! :(

2006-12-23 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0