26/12 TISDAG

hej löpning, och hej släktfika! det gick litelitelite lättare att springa idag - men jag är fortfarande helt otroligt jättedöd efter min runda. men jag är rättså glad över att det inte är vanliga träningar just nu - då skulle jag bara göra bort mig om jag inte orkade ju!sen skulle jag till atletklubben - och jag åkte dit också. men när jag öppnar dörren så står så gott som alla atletklubbsgubbarna där inne och trängs - jag vände på en endaste gång och bestämde mig för att ta det imorgon. det var inte ens lönt att försöka ska ni veta.

det var trevligt att träffa lite släktingar, vilket jag gjorde istället för att träna. mamma och mormor var hos vavva, mammas kusin, och mormors syster var där också. vi hade det trevligt. drack te och åt fruktkaka med nötter i - myspys! vavva måste ha världens roligaste jobb! hon är scenograf för svt, alltså hon bygger upp alla miljöer i filmer och serier och så. nu hade hon massor med leksaker hemma. en stor vit robot och en stor svart radiobil bland annat. de ska vara med i nästa års julkalender. och så håller hon på med en film också, så hon hade en jättesöt E.T gubbe som satt på bordet.

vidare funderingar; nyår. det är bara fem dagar kvar - och jag har ingen direkt plan, jag har faktiskt ingen plan alls! när en viss person aldrig kan bestämma sig utan bara vänder kappan efter vinden som det passar så är det svårt att göra något - men vi får se, jag kanske mår bäst av att hitta något själv! jag kanske också måste bli mer egositisk för att få ut någonting ur det här samhället.

Kommentarer
Postat av: Marre

Keep up the good work, (Y) :)

2006-12-27 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0