27/12 ONSDAG

i krig och kärlek är allting tillåtet, och på mellandagsrean!jag var inne i stan runt kvart över tio för att undanslippa den värsta ruschen - shit! det var ju tomt på gatorna till en början. sen gick jag in på debenhams, då visste jag vart allt folk höll hus. det var helt fullproppat, nästan läskigt mycket folk! jag gav utt och flydde ut med händerna över huvudet. sen kom jag ut på gatorna igen - och nu hade folk vaknat kan jag säga. det var rusningstrafik. folka armbågades, sprang in i varandra och var allmänt ohövliga - det var värre än under julhandeln - scarry. dagens fångst var dock god. jag inhandlade två tröjor, en klänning och ett par skor, fortsättning följer mina vänner!

klistra igen, stämpla&klistra på adressen. så såg min eftermiddag ut! jag tillbringade min tid på AIKs kansli med brittis. vi ska skicka ut brev till alla 98or samt 99or angående handbollsskolan! det var rätt så trevligt - det blir vad man gör det till säg! sen blev jag lite trött efter 1½ timme, satte ettiketterna snett, stämplade på baksidan och bytte plats på adressen och stämpeln - men det var nog bra ändå. brevbärarna är väl inte inkompetenta heller?

vidare funderingar; fyra dagar kvar. jag har fortfarande ingenting att göra. jag kollar runt med varierande resultat - men jag hoppas att det löser sig. jag har hittat en klänning idag som jag kanske kan ha på mig - om jag lyckas korta av den lite, den är på tok för lång! och sen ska jag vara hos farmor hela dagen, hon fyller ju år. men pappa har lovat att jag ska vara hemma till senast kl sex - hoppas att han håller det. sen har jag ingen dricka heller . alltså två efterlysningar! en angående drickat - någon som kan fixa åt mig? och sen en efterlysning angående själva kvällsaktiviteten . någon som vill ha mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0