29/12 FREDAG

28. jag var på atletis på förmiddagen, med sandra, linn och ina - good work.. sen var det 'jossanspeed' hemma så att jag kunde möta louise inne i stan ca tre timmar senare. vi strosade runt i affärer - och jag gick in med inställningen att jag skulle spara lite pengar och bara slå till om jag hittade något speciellt. jo men tjenare. jag kom hem med ett par byxor, en väska, lite prylar från make up store, en kalender och fem par trosor - om jag inte har glömt något! hjälp, jag är pank snart. vi fikade lite, och sen gick vi åt varsitt håll på centralen. när jag kom hem så sprang jag min runda - det går bättre och bättre nu ska ni veta! det känns som att jag har 'återhämtat mig' nu ta mig sjutton, och tack för det!

på kvällskvisten samlades vi några stycken hemma hos mailn, <3. louise var där, liksom johan, erik och bl grån min klass. det var trevligt ska jag tala om för er, jag var trött och hungrig - men jag trivdes ändå! vi satt i köket och pratade, förflyttade oss till sofforna och pratade och sen bytte vi ner till tvn och tittade på 'mean girls', stackars de som fick sitta på golvet. det går ju stört fort att åka hem därifrån på natten! bussen, som iof går runt i vad som känns som halva sollentuna, till danderyd där jag får byta till en buss som kommer efter 1 min och åka i två stationer. mums!

29. slöhetens dag! jag har inte rört mig längre än från sängen till datorn, tillbaka till sängen, ut i käket och sen till datorn igen - ungefär. jag har helt enkelt inte haft något bättre för mig . jag har sorterat lite bilder och musik och så, planerat&diskuterat nyår, spelat sällskapsspel med folk över intenet, tittat igenom gamla bilder och haft mer eller mindre skruvade konversationer på msn - men det är sådana dagar som är trevliga! fast det börjar bli lite dålig luft här inne igen - så jag ska nog öppna förnstret tror jag, trots att det är äckligt kallt ute! , tror jag..

vidare funderingar; nu är det två dygn kvar till den stora kvällen. det går inge bra för oss. jag och john börjar bli lite halvdesperata efter någonting att göra och någonstans att at vägen faktiskt! drickan är löst, hoppas jag! louise skulle få hjälp med det idag - fast jag har inte fått någon bekräftelse ännu. klädseln, jag tror att jag har bestämt mig! maten, bestämd - och den lämnar jag över till louise nu, jag skulle iof handla lite prylar tror jag. men själva tolvslaget är fortfarande ett frågetecken - nu behöver jag helt ärligt er hjälp där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0