5/12 TISDAG

det är lite mycket just nu - med skolan och så, sista rycket vettni. så jag sitter inte så värst mycket vid datorn, speciellt inte inne på bloggen - så ni får en liten söt sammanfattning nu!

söndag; dagen då jag och figge (fikus) åkte på äventyr. kvart i åtta på morgone träffades vi på centralen för vidare resa mot katrineholm och ett besök på juniorelitcupen. vi var nervösa på tåget - oja! men lyckat blev det ta mig fan. vi hade väldigt roligt, fick se en del handboll och väääääldigt mcyket snygga pojkar !
för stockholmsstadslagen gick det inte så jättebra. flickorna åkte ut i kvartsfinalen och pojkarna tog en fjärdeplats, det var lite synd! resan hem i spelarbussen var mest varm - och vi var trötta. men det är lugnt, vi fick ju se scooby doo och jag pluggade lite kemi (tönt).

måndag; yes - morgonen inleddes med två timmar kemiprov. det tackar man ju aldrig nej till, eller? lite tjabbel på de lättaste frågorna, annars är jag rätt nöjd faktiskt - tror jag att jag vågar säga såhär innan jag har fått det rättat. sen bar det av till kungsängen och skollagsmatch i handboll. det var en ovanlig situation. jag var vänsternia hela matchen nötte inte bänk en enda gång - men det var roligt. hade varit kul med lite fler matcher, och se om jag hade kommit in i min "nya" position lite bättre kanske. vi torskade i alla fall, mot tibble, och innan jag kom förlorade de mot upplands bro - illa illa!

tisdag; dagen då johan klippte sig och jossan blev ond på honom - jag tänker inte skriva något mer om detta, jag blir för upprörd. det var för övrigt glömskans dag. när jag kom till träningen upptäckte jag att jag hade glömt hårsnodd, hårspännen och shorts. tur att man har snälla lagkamrater som bor nära! en till kommentar: aj mina knän. det gick inte så bra ibörjan idag - mest koncentration på mina massakerade knän - men man får inte vara mesig, så jag kom över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0