10/11 FREDAG

fredag, fredag, fredag - älskade fredag! jag har längtat såååå mycket! det ska bli så skönt att få koppla bort skolan ett tag, för det kan jag faktiskt göra den här helgen! eller okej, jag ska läsa lite naturkunskap, och lite i min svenskabok - men hur ansträngande är det på en skala? om man jämför med att bo i skolan för att sedan sitta uppe hela nätterna med plugg - vilket är min vardag. så, vad händer i helgen? imorgon är jg handbbollsledig, hör och häpna! jag hörde ett rykte om att jag kanske ska umgås lite med min vän L, även känd som louise, men vi får se om hon är tillräckligt snygg för att träffa mig! söndagen inleds med handboll i SL-hallen med nittiolaget mot tumba!  sen är även den dagen oviss.. om någon vill hitta på något så har ni mitt nummer, min pa eller min msn - i guess.

handbollen idag då? jo, vi vann ska ni veta! vi vann med 21-16, bra jobbat brudar. eftersom att jag inte har någon "juniortröja" så fick jag ha nummer 4, detta har aldrig tidigare inträffat och det kändes mycket ovant! jag saknade min sjua! men jag hade med mig den i väskan, och så hade jag mina sju-shorts på mig, så det var rätt lugnt ändå. och så ska ju den tröjan användas på söndag! och även på måndag faktiskt, även då med nittiolaget - fast mot rosersberg. handbollhandbollhandboll mest hela tiden alltså!

vidare funderingar; i och med matchen idag så missade jag ju idol - världen går typ under! men jag hann hem i tid för att se utröstningen. när erik fick gå upp mot cissi så trodde jag att jag skulle dö - på riktigt! jag var så rädd att hon skulle stå segrande mot den enda kvarvarande snyggingen den här säsongen! och om just hon, som stod där med danny, som är sååå snygg, hade "haft ut" erik också.. nej, det hade varit skandal! men, jag kunde andas ut - cissi åkte! och det tackar vi gudarna för - ÄNTLIGEN! nu är det bara tre kvar som ska ut innan vi har årets vinnare - vilken jag hoppas är erik! fast jag har ännu inte slutat hoppas på att ett mirakel ska inträffa och danny ska komma tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0