12/11 SÖNDAG

handboll inledde dagen. match med nittiorna mot tumba hemma i SL-hallen. usch, vi var bara tvugna att vinna! får inte förlora en till! det var inställningen inför matcen. vi höll jämna steg hela matchen, iböejan hade vi tillochmed 4-1 ! men sen hände det någonting och vi förlorade med tre mål. det står fyra, men det var tre - för lisa gjorde ett mål som de inte ville räkna de fulingarna!

farsdagsmiddag hos pappa var dagens andra punkt. lite prat, mat och dricka. filosoferingar om framtidsplaner, julen, skolan, kärleken och livet. pappa, jag älskar dig! att jag bara bor hos mamma beror inte på dig, det beror på at jag inte oerkar ha två hem att flytte emellan - jag hoppas att du förstår det, annars blir jag ledsen!

vidare funderingar; man blir ju så glad när man får ett sånhär inlägg - tack jonny !

#15623 - Gartne | för 3 minuter sedan [hemligt]
Ehm nej? Är det jag som alltid är posetiv, snäll, söt, rolig, trevlig och allmänt underbar hela tiden? Nej exakt. Du är min idol. :) Jag vill bli som du!
Pussen(h)(h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0