17/11 FREDAG

den här helgen möter jag med blandade känslor faktiskt. det är ett glädjerus i och med att det nu är två mornar där jag får sova hur länge jag vill! ingen tyrannisk klocka som ska ha liv i mig innan solen ens har funderat på att visa sig i sverige - onej! något annat som jag ser fram emot är att jag ska åka till skärholmshallen och titta på HJSM, cliff och tyresö - hej! nu kommer allt det negativa. för det första så har jag jättemycket skolarbete. jag har naturkunskapsprov på måndag, alltså förväntas jag läsa&lära mig 35 sidor i världens tråkigaste bok, jag har en historia/keiinlämning om guld till på tisdag - vilken jag inte har börjat på, och så har jag en bokrecension som ska in på engelska, om en engelsk bok som jag inte ens har börjat med. jag fick en chock - jag trodde att det var flera veckor kvar innan den skulle vara utläst! mera negativa saker med den här helgen! det är JSM, vilket innebär att det är jättemånga borta - både pojkar&flickor. ännu en sak; louise ska åk till sin stackars farmor - tråkigt för dem att hon är sjuk, och tråkigt för mig att min bästa vän åker bort! nu när jag ändå är i farten så kan jag ta upp ännu en sak som gör att den här helgen väger åt minussidan - den kommer ta slut jävligt fort, det känner jag på mig! och en sak som faktiskt både är negativ och positiv - jag har ingen handboll att ägna mig åt i helgen. det är skönt att få vila upp kroppen ordentligt coh slippa anpassa sina tider efter matcher och dylikt, men jag har samtidigt ingenting att se fram emot. men vem vet, jag kanske går ut och springer eller tar mig en tripp till atletklubben istället. alltså: den här helgen är mer negativ än positiv, men jag kommer att älska sovmornarna!

vidare funderingar; såhär på fredagar brukar jag ju kommentera idol - och det kan jag väl tänka mig att göra även ifag, dock inte med ett sånt brinnande intresse. detta beror på att jag var med louise och inte var sådär jättefokuserad på tvn. men jag kan säga att erik är snyggast, erik är charmig och erik sjunger fantastiskt! erik är  min idol-favorit, efter danny såklart! alltså går alla mina förhoppningar ut på att erik ska vinna och därför spelar det mindre roll att felicia åkte ut ikväll - dock var hon värd att vara kvar längre än johan! markus, visst är han duktig - men jag tycker faktiskt inte att han är så outstanding som alla säger - han är faktiskt rätt så överskattad enlingt mitt tycke! ha det bra, dröm sött alla barn!

Kommentarer
Postat av: marre

asså du är ju lite smått sjuk.. johan sjunger så grymt! hörde du låtarna igår? du borde ta tillbaka det du skrev! på bumbs! :D

2006-11-18 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0