19/11 SÖNDAG

den här helgen valde jag att korta ner till ett inlägg - eftersom att jag var så extremt otaggad för att skriva igår! men ni missade inget, idag&igår var typ likadana! jag har hängt i skärholmshallen och umgåtts med jonny, marcus, jesper och simon framför allt, men också lite johanna och angelica. det har varit väldigt roligt - trots att tyresös spel, med en lätt underdrift, inte var det bästa kanske. men jesper som utespelare - kan det ha varit han som kämpade mest? sen träffade jag markus mamma, synd att inte markus var där.

resten av min helg har bestått av pluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg, och lite mera plugg! jag han pluggat massor med naturkunskap - men det är fortfarande svårt! och så har jag läst i min engelskabok - som aldrig vill ta slut. och jag har så ont i käkarna. jag har tuggat tuggummi hela helgen kontinueligt, det är jag inte van vid tro det eller ej! och trött är jag också. vilken toffel jag är som gick upp sju i morse för att kolla på tyresös match! halleluja! och ännu mer toffel är jag som stannade kvar ända till halvtisdvilan i sista matchen! mer än så har inte hänt den här helgen.

vidare funderingar; hur lång tid tar det att åka buss från kristianstad till stockholm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0