20/11 MÅNDAG

svensklektionen idag är värd att nämnas! vi, eller iallafall jag, sitter djupt försjunken i tänkar låååångt bort från klassrummet när vår lärare säger: "hur känner man sig när man är kär i någon och inte får respons?". då svara gabbe: "hallå, vi är naturare - vi har inget liv! vi har aldrig varit kära!". det är sådana där stunder man lever för, det var så otroligt klockrent. sen vad jag att och funderade på är upp till er att lista ut - vissa är smartare än andra, vissa vet nog vad jag menar - andra inte.

vi ska lämna in ett arbete imorgon. det handlar om guld och innefattar kemi och historia. det går så otroligt segt, jag vet inte vart jag ska ta vägen! roligt är det inte någonstans ska jag få be om att få tala om! jag är så korkad, jag kan ingenting!

vidare funderingar; det går om man bara vill - kom ihåg det snygging, kämpa! håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0