2/11 TORSDAG

hej min egen vilodag. idag har jag liksom bara vilat hemma och tagit det allmänt lugnt. jag har knappt pratat med någon i telefon, inte smsat någon, bara varit lite vid datorn. istället har jag tittat på en mysig film med en kopp varm choklad, bakat kladdkaka och läst lite i en gammal cosmo - det har varit jättejätteskönt! sådana här dagar borde man ha oftare. jag har dock glömt bort vilken veckodag det är, flera gånger bara den här veckan! då är det tur att jag har min tablettkarta, märkt 'möllers total' där det står vilken dag man ska ta vilket piller. alltså kan jag se vilken veckodag det är, sålänge jag inte glömmer att ta min tablett - himla praktiskt det där..

torsdag, det betydet torsdagsträning! det betyder SL-hallen och att jag får träffa mina söta nittiokompisar, då blir jag jätteglad! ni är så underbara flickor! jag saknar cilla bara, det var länge sen jag träffade dig nu - bli frisk din skrutt! Det var faktiskt en rättså rolig träning idag, mer än så behöver jag inte gå in på det - men jag känner mig nöjd iaf. jag ska få spela med AIK på lördag iallafall, det ska bli roligt - jag har längtat efter den dagen ska ni veta! sen att den kommer på grund av att det är många borta spelar mig mindre roll, det ska bli lika roligt för det. TAGGA TAGGA!

vidare funderingar; Jag bara älskar det här 'första snön-kaoset'. det är rätt så underhållande faktiskt! och sen så tror jag att det är naturens egter sätt att ge igen för att vi släpper ut så mycket giftiga ämnen och beter oss som riktiga svin mot miljön. då ger den oss en oväntad snöchock och massor med is&kyla, och andra delar av världen får orkaner eller flodvågor - that's life! ta hand om jorden så tar den nog hand om oss ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0