29/11 ONSDAG

hjälp, är det redan onsdag igen? det betyder att det är torsdag imorgon, och sen fredag. då är det franskprov - fan va roligt. men efter det ärdet helg. helghelghelg! på lördag har jag och louise fått lov att gästspela med nittioettorna - då de möter aik, vårt gamla lag för alla som inte vet. efter den matchen är et nittiolagsmatch mot söder. fan tjejer, behåll taggningen från helgen nu! resten av helgen då? plugga? javisst! det är snart lov - alltså är det maaaaassor att göra! men jag är ensam hemma, och öppen för förslag om filmkvällar medmera, ni har mitt nummer - right?

här hemma har mon mor och min bror fått julfnatt. de har bakat lussebullar och pepparkakor. och det mest omtalade ämnet just nu är årets önskelistor. jag orkar inte ta tag i det där förrän TIDIGAST första advent. så för att protestera lite åkta jag iväg för att bränna lite pengar på saker åt mig själv! så jag hittade ett par skor som jag blev kär i, en klänning och ett par örgängen - gud vad gulligt allt var! men jag får nog sätta mig ner och se över min budget inför de stundande julklappsinköpen - yes!

vidare funderingar; jag vet inte om jag borde skriva det jag först tänkte skriva - så jag struntar i det. jag kan summera det som 'tankar om en pojke', och den som vill veta mer får fråga mig om det! istället så undrar jag vart vintern tog vägen? all snö! jag älskar den ju - varfö lämnar den mig? ...liksom alla andra som jag får de minsta lilla känslor för, ta åt dig om du vill eller slipp. jag har släppt dig, det är inte det - men jag tycker om dig - faktiskt. vore roligt om vi kunde ses igen. om inte nu, så kanske senare. du har bollen, du bestämmer, men ja. jag skulle ju inte skriva om det där ämnet! men, det kanske är meningen att jag ska det, vem vet. lycka till med allt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0