30/11 TORSDAG

den här dagen har varit meeeest underhållande! på idrotten fick vi välja lite fritt vad vi skulle ägna oss åt - jag och några av grabbarna var inne på gymmet och lekte, jag kände att jag var tvungen att göra det. sen hade vi svenska, och sen engelska - och då kom johan på en ny rolig lek som gick ut på att peta jossan i sidan mest hela tiden - mycket roligt! sen hade vi fysik - då fick han tillbaka för allt petande! efter det var det dags för bild! ohooo! min teckning ska hänga bredvid rydberts när de är klara - båda våra ser ut att vara tagna ur en skräckfilm! men det var roligt som vanligt! en lektion kvar - historia. "grekiskt mingel" - det var nog en av de roligare historialektionerna jag haft på den här skolan. vi gick runt i våra rollfigurer och tog reda på svaren till alla frågorna som fanns i häftet - en fråga per person! jag är gift med clemed, och vi ska nog uppsöka en äktenskapsrådgivare tror vi.. och jag och jenstänkte oss inte för - "ta mig!".

kvällen ägnade jag och torskis åt något så roligt som ett informationsmöte inför dam em! det var riktigtriktigtriktigt tråkigt! och vi var nära på att vända i dörren när vi såg att det var obligatorisk fotografering - hell yeah! mitt hår var så äckligt så jag ville bara dö - men det är så det ska vara! jag hoppas verkligen att aaaaaaaallla mina handbollsvänner kommer och kollar på dam em nästa helg på hovet - annars kommer jag dö av uttråkning! eftersom ni svek mig förra helgen så är ni skyldiga mig det - och hör sen!

vidare funderingar; HITTA PÅ NÅGONTING I HELGEN? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0