3/11 FREDAG

sammanfattningsvis så har den här dagen handlat mycket om det sociala. till en början umgicks jag med min söta mamma i täby centrum där vi tittade på skor och kläder, utan något revolutionerande resultat dock. sen åt vi lite mat och hade det allmänt mys! efter det åkte vi hem och jag begav mig bort mot danderyd för att ha en mysig idolkväll med mina gamla sih-kamrater adam och felix - tack för den kvällen!
jag undrar bara hur man är funtad om man tömmer ut hela godispåsen på mig? men jag är ju inte förvånad - ni är ju sammare grabbar!

vidare funderingar; HUR FAN KUNDE DANNY ÅKA UR IDOL! jag blev ju nästan gråtfärdig! han som är så underbar, så snygg och bara sjunger så fantastiskt bra! det är ju inte sanning - der GÅR inte! skandal, det är vad det är! ut med johan och cissi! nu jävlar ska erik ta hem det här med buller och bång - och det bara för att han är så snygg och sjunger på ett såpass charmigt sätt! jag är upprörd och totalt chockad, men det är lungt danny älskling - du kommer att lyckas så fantastiskt bra iallafall - jag tror på dig! ojoj, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här, men jag tror dock att jag håller resten av mina åsikter inom mig för världsfredens skull - ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0