5/11 SÖNDAG

denna lovets sista dag skulle börja redan klockan fem på morgonen. detta av den enkla anledningen att gustav (lantis!) ringde och ville ha en sovplats. eftersom att jag är så genomsnäll så gick jag ner och öppnade dörren och lät honom stiga på för att sedan slumra in på en madrass på golvet. sen skulle han ha upp mig strax innan elva igen - vilken stil! men vadå, det är alltis trevligt att träffa dig liksom.

louise! äntligen får jag träffa dig igen! man blir ju bara såå glad! och roligt hade vi också, som vanligt. vi köpte ett durkslag, en klen bukett liljor och två halvkilosburkar med löjrom - en till vardera jackficka. vad vi skulle med allt detta till låter vi vara osagt för den här gången tror jag. sen promeneradevi hem till torskis, tittade på handboll på tv, pratade med brittis och pillade på louises nya telefon, allt var som det brukar med andra ord! eftersom att det var match på råsunda så treskade vi dit till slutsignalen och hälsade på alla söta människor där - en hel del välbekanta ansikten som vi inte sett på ett tag - eller hur, louise?

vidare funderingar; jag har kramp i magen just nu, och har därför inte alls lust att skiva mer egentligen - men jag kan inte låta bli! jag måste ju kommentera att det bara är 32 dagar kvar till jullovsavslutningen. förstå, 32 dagar - det kommer vara otroligt jobbigt! men sen är det lov igen - förhoppningsvis med mer snö än vad detta hade att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0