6/11 MÅNDAG

hej skolan! det var trevligt att vara tillbaka igen, även om det var lite motigt att gå upp på morgonen och tågen inte ville samarbeta med mig överhuvudtaget. vi hade idrott - redskapsgymnastig. det kan vara det flummigaste man gör på idrotten, och vi kan helt klart konstatera att vissa i klassen är litte sämre på att göra kullerbyttor, andra även lite bättre faktiskt! och vi är väldigt aktiva på lektionerna i vår klass också - i slutet satt nästan alla vid sidan av och beskådade de kvarvarande kämparna i redskapsbanan. på lunchen satt vi tjejer och diskuterade lite mer eller mindre - men ack så intressanta - detaljer rörande grabbarna i klassen. jag föredrar dock att inte lämna någon vidare information  - för världsfredens skull!

hej handboll! det var stressigt på vägen dit. först ville inte bussarna komma när jag och busstidtabellen ville det. sen sprang jag från busshållsplatsen till hallen. då tappade jag först min ipod, så att den har blivit helt knasig, och sen min mobil, så att den har fått ytterligare kanske 500 repor. väl inne på träningen fick jag en bol lite olyckligt på fingrarna i vår uppvärmningslek. detta resulterade i att jag fick sitta med kylpåse ett tag med smärtor som var ytterst nära att få mig att kräkas - illa! det var alltså anledningen till att kvalitén på mina passningar och avslut sjönk drastiskt.

vidare funderingar; johan har "satt sin kuk på att vi inte har läsningen till imorgon" - för hans skull hoppas vi att han har rätt! för min skull också, för jag litar på johan och har inte läst i bokfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0