21/8 TISDAG

helt otroligt vanlig dag. innehållet kan sumeras kortast till besök hos sjukgymnasten, sova på soffan, tid i solen på balkongen, träning och besök hos mauwlin. ingenting revolutionerande och ingenting roligt att skriva om, förutom möjligtvis att jag har dragit på mig en sträckning som jag inte alls tycker om.

jag måste bara berätta om en sak som hände pålägret en natt, eller ja jag upptäckte det ju inte förrän dagen efteråt. jag skulle ringa ett samtal och öppnade min samtalslista och sån att jag hade ringt "danne asp" 00.45 samma natt. då sov ju jag liksom, och jag tar för givet att alla andra i laget gjorde det också och att jag inte har blivit drabbad av ett busstreck. tyvärr kunde jag inte se hur långt samtalet var, eftersom att jag hade ringt efter det och man bara kan se senaste. grejen är att han inte fanns i min samtalslista innan, och eftersom att jag låg med mobilen i sängen finns möjligheten att jag kan ha tryckt lite med axeln eller ha legat på den eller så. men då måste jag ha låst upp knapplåset, öppnat kontaktlistan, leta ner till "d" och trycka på ring. visst kan det hända, men min mor tror att jag har gjort det i sömnen, och isåfall undrar jag för det första; vad fasen drömde jag? och för det andra; sa jag någonting? hjälp liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0