23/8 TORSDAG

ohyes, dagen har varit skön, skön som fan! upp och äta frukost och sedan iväg till la gym för massor med skonsamheter för mitt stackars lår, som jag för tillfället blir väldigt ledsen på! bastu och lite sådant inna jag vaknade upp ur min drömvärld och fick lite bråttom till tåget. somnade på tvärbanan och missade både gullmarsplan och liljeholmen - hej alvik! en riktig rusch på tunnelbanan och i linjebytet för att komma hem till sääbbää och ääntligen få se desperate housewivesavsnittet - det rätta den här gången! sedan hemresa på en buss som var svettig som fan och lite tidsfördriv framför datorn innan jag och far skulle ha cyklat tillbaka till solna för lite thaimat. eftersom att vädret viade regn så bytte vi fordon till bilen och missade lite extramotion. maten var god och vi hade trevligt, och jag är såå mätt!

ett glädjeämne; jag har lyckats fixa msn live på min egen dator. så fantastiskt skönt att slippa det himla verision ett eller vad det var, man blev ju skogstokig! nu är alla mina bilder, musik och dokument med mera påväg över också - jag blir ju bara så fruktansvärt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0