12/1 FREDAG

jääj! fredag! efterlängtat och så - jomenvisst. idag har jag haft en liten sovmorgon, naturkunskap, håltimme, franska, klassråd och matte - mycket givande måste jag säga. vi har diskuterat hur man kan leva men ändå spara in så att man inte bidrar till den globala uppvärmningen, jag har varit med hanna på håltimmen, tittat på film på franskan och haft en genomgång på matten. men, varför inte liksom? sen träffade jag peter på vägen hem, det var lite kul - vi har ju inte setts på hela veckan! och han är bög, för han har en grön tröja.. och så har jag pratat med louise, det var trevligt som vanligt. jag är allmänt trött på den här bloggen just nu - en liten svacka liksom. men var bara lugne! jag får snart tillbaka glöden - jag lovar.

Kommentarer
Postat av: MARRE

Skärpning nu Jossan, SKRIV!

2007-01-18 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0