18/1 TORSDAG

jag tar tag i den här stackars bloggen igen tror jag. jag har faktiskt haft lite dåligt samvete fär att den har sått helt ensam och övergiven så länge! stackars min lilla blogg liksom. något annat det är synd om är mina stackars fingrar. jag har ett problemringfinger på höger som jag skulle kunna kapa här och nu för att det gör så ont, ett ont högerpekfinger, x antal klisterblåsor och nu har jag idag även pajat min vänstertumme - skönt liksom! helt onödigt var det också. jag skulle ju bara stöta bort en boll som louise hade släppt en retur på under målvaktsuppvärmningen när jag skulle skjuta.. när jag ändå sitter och tycker synd om mig själv så måste jag säga att jag saknar min gamla klass från nian, eller iallafall fyrapersonersgruppen - vi var så bra, och hade så kul. jag skänker er en tanke - torskis, tunkis&fritz.

men jag ska inte vara så negativ - min nya klass är guldguldGULD! jag trivs sååå bra! idag hade vi bild igen. fem personer och läraren stod bakom en kartongskärm och bedömde tävlingsbidrag när fredrik lite snyggt lobbar ett sudd över skärmen, lite på skoj sådär. ett vår hörs i salen och läraren stormar fram - hon har fått suddet i ögat. det finns ju bara inte. hon fick ett utbrott så att vi trodde att hon skulle gå sönder - men det är lugnt, fredrik blev helgonförklarad av resten av gruppen. jag har så kul med er - jens, marcus, fredrik&cj! <3

vidare funderingar; den här helgen är jag troligtvis ensam hemma, även lousise. nejnejNEJ - vi ska inte ha fest. men filmkvällar eller något annat oskyldigt kan jag nog gå med på, några förslag? eller finns det några andra aktiviteter på g? bio kanske? PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0