19/1 FREDAG

skoldagen var idag vääääldigt alldaglig. det hände faktiskt ingenting särskillt. allt flöt på som vanligt med sovmorgon, kemi, lunch, franska och matte. jag kan väl kanske konstatera att lunchen med malin dock var ganska underhållande - som den alltid är! även om du fortfarande vet någonting som jag inte vet, men som jag väldigt gärna vill veta! på franskan satt vi i språkstudion och var ytterst seriösa med vårat.. playaheadanvändande. vi var liksom inte så taggade på en timmes franskövningar på datorn, helt enkelt!

eftermiddagen och kvällen har flutit ihop totalt här hemma. jag har varit ute och sprungit, annars har jag inte gjort någonting vettigt alls! mor&bror är ju inte hemma, så det är jag och katterna som får underhålla oss bäst vi kan här. vi har suttit vid datorn, legat och läst samt tittat på det otroligt underhållande programmet let's dance. än så länge har jag allt för många favoriter för att uttala mig - jag återkommer om en vecka eller två kanske !

vidare funderingar; det här kan bli den tråkigasta helgen på länge, om inte någon tar tag i det här snart - och det orkar jag verkligen inte göra. jag är på tok för trött för att organisera någonting. jag är dock otroligt jättepå om någon har en idé och vill slå en pling. jag är som vanligt extra öppen för biobesök samt filmkvällar. någon som ska med till atletis imorgon förmiddag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0