2/1 TISDAG

äntligen fick tunkis igenom sina planer på ett julfika - eller ett hjulfika som han kallar det. dagen började kvart över elva när han ringde och väckte mig - vad lycklig jag blev! cirkus klockan ett mötte jag honom, louise&emma på centralen och vi begav oss bort till ett mysigt café i närheten. där diskuterades allt från hb-maskiner&affärsidéer till den gångna tiden i alfaskolan och tunkis lite mindre befintliga sexliv. jag hade trevligt, och jag hoppas att ni också hade det - även om det tjuter när du går ut ur en affär..

handbollsdags! hej igen sl-hallen, det var fyra veckor sen vi sågs du&jag. back on track, för en stund. sen vaknade min spökande ljumske till liv igen, som brukligt efter ett uppehåll av handbollsrörelser. det första vår underbara tränare säger när vi kommer ner är 'jag hade tänkt köra ett bip-test idag', alla suckar ogillande innan han fortsätter, 'men det är så många som saknas så vi skuter det på framtiden med ungefär en vecka'. tack liksom - nu ska man gå och ha det i bakhuvudet i en vecka, va trevligt. men jag har skött min träning och inte supit, så jag borde inte ha någonting att oroa mig för - eller?

vidare funderingar; jag måste säga att jag är lite avundsjuk på er alla som har pojkvän. ni som får vakna genom att höra rösten som tillhör honom som ni tycker bäst om, ni som får gulliga sms när allt känns hopplöst och ni som vet att det finns någonting där som gör vad som helst för att få se er le. jag saknar den känslan, men jag har lärt mig att leva utan den. åter igen - jag är avundsjuk på er.

Kommentarer
Postat av: Marre

jag lovar, du kan få låna min - för ett tag!

2007-01-02 @ 21:12:25
Postat av: Anonym

hörru du får ju ffs gulliga sms av mig, jag är mycket bätre än en pojkvän! :D

..och snyggare ;;

2007-01-02 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0