21/1 SÖNDAG

lördagen startades redan tidigt på morgonen med en runda på atletkulbben, i sällskap av ordförande - myspys liksom! det gick väl bra, lite trött och så kanske. sen åkte jag hem, åt mat och däckade i soffan. där låg jag och tittade på någonting som hette top chef, mycket underhållende - eller? det är samma koncept som top model , fast de ska utse en den bästa kocken. jag slumrade till ett tag och väcktes så småning om av att torskis ringde och ville att jag skulle komma till henne. toffel som jag är så åkte jag, och efter ett tag kom även malin. jag fick mat och vi hade det trevlig. sen kom ölis och hedvig - trevligt värre! även bl och felix från min klass droppade in, i sällskap av en wille. så vi tittade på lite film, dock väldigt oseriöst, innan felix och wille åkte iväg och johan kom istället. mera film. och efter många om och men så dök sex st festsugna polisenpojkar upp, i sällskap med en ina. efter ett tag började vi promenaden men till jackie som firade sin 18årsdag. får vår del blev det inte så mycket firande - mest snöbollskastning/snöbrottning. men visst, det var väl mys - ett par bättre skor hade jag väl inte bangat på iof. tack för en trevlig kväll <3

söndagen mötte oss med en syn som fick mina fötter att huttra till - kopiösa mängder snö. min ena vintersko är ju som bekant kvar i älta efter nyår. så när vi hade ätit frukost, louise, malin och jag, så åkte jag hem till underbara erik och hämtade hem min sko. vi satt i köket och pratade lite ett tag - vi får börja umgås lite mer du och jag! jag kommer och kollar i eriksdalshallen nästa helg, så att du kan få tillbaka dina saker också kanske. sen åkte jag hem till mammi, fick mackor och te och har sen blivit fast här vid datorn. den har blivit väldigt seg - jag ska rensa en del tror jag. och så önskar jag mig en större skärm i födelsedagspresent - det är inte långt kvar nu! ..sjätte februari <3

vidare funderingar; sammanfattningsvis så kan man säga att den här veckan har innehållt det mesta. allt från maxning och nytt pers i knäböj till roliga skoldagar, den efterlängtade snön och återföreningen av massa vänner - den här veckan tycket jag om! skål louise! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV!

2007-02-07 @ 10:23:31
Postat av: kallee

du sackar efter........ väldigt mkt !

2007-02-22 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0