8/1 MÅNDAG

vad kan jag skylla på den här gången då? jo, jag har helt enkelt haft annat för mig och har inte orkat skriva blogg! jag har varit med min bästastebäste vän louise, varit på handboll och tränat och så - vad jag minns.

back to school. fy va roligt. vi inledde terminen med en mycket spännade film om dinosaurier. sömnpiller värre - jag förstår inte att jag lyckades hålla mig vaken. sen hade vi idrott. jag hade glömt mina byxor - KLANTARSLE. det var höjdhopp, rättså underhållande att titta på faktiskt! kemi, svenska och matte - sen var dagen slut! nu startar vi med matte B, mööms! det varkar inte roligt alls ska jag få be om att få tala om. jag är körd - hej G !

på handbollen hade jag ont i mitt finger från helgens skoprovande - jag har ett äckligt sår på höger pekfinger. det gick till en början rättså bra faktiskt. jag tycker mycket om måndagsträningarna! men sen var det dags igen; jag stukade mitt högra ringfinger för vilken gång i ordningen? femte tror jag? det där fingerfanskapet blir bara större och större, och sneare och sneare. tack gode gud för att man inte har vigselringen på höger hand! det skulle inte varit en trevlig syn för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0