26/7 FREDAG

förlåt, ännu ett avbrott i uppdateringen - men så går det när det är fint väder och datorn blir lågprioriterad! den största nyheten är att jossis har fårr springa! först fick jag gå fem min, springa tio och gå resten av 2,5 km-spåret i ursvik. eller ja, springa kanske det inte kan kallas - jogga får jag göra. jag är dock inte sådr jätteduktig på att jogga och får jobba på att inte springa för fort och paja någonting igen - men det blir nog bra! jag har hittat ett träningspass som jag får göra och så är jäääättemysigt! först cykla till ursvik, gå fem min och springa resten och sen cykla hem utan några pauser - sen dör jag!

igår var vi ute i täby - och jag älskar täbyfetser, det har jag sagt förut! alla är så trevliga och söta och bara jättegosegulliga, puss&tack! och vad jag älskar ännu mer är en helkväll med bara tjejerna. igår var det söt-malin, söt-jenny, söt-anna och jag får även räkna med söt-edith, så var flicksällskapet. visst fanns det gossar också - men de var mindre intressanta och det var så skönt! jag vet att jag är född ond, men jag blir så glad av att nobba folk - förlåt, men jag njuter av det! och vi pratade massor och bara hade kul, och jag märkte på något vis att självförtroendet sträktes kvällen igenom, och finns kvar även idag. det är som en varm våg liksom! tack hurrni - ni är bäst! och tack också valle som stod för hus, trevligt sällskap och laktosfri latte!

idag vaknade jag som av en smäll i huvudet och ringde snabbt och avbokade träningen med mathias - förlåt för min mesighet. efter lite sol på kolonin och så kände jag mig mycket bättre och bestämde mig för att köra min cykel-löpning-träning. under hela löpningen mådde jag illa och var äckligt trött och vid sista backen fick jag den mumsiga crystalsmaken i munnen - då hade jag redan lovar mig själv att aldrig mer förtära alkohol innan träning igen. vid det tillfället ändrade jag mig till att aldrig mer göra det. när jag kom imål fick jag förklaringen till min extrema utmattningen - och det var inte enbart gårdagskvällen. jag hade sänkt min tid med sex minuter - good work! sen ville jag döda mig själv igen, jag hade glömt både proviva och vatten och allt - så jag dog på hemvägen. men TACK för att jag får träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0