12/6 TISDAG

jag hatar att se lyckliga par hålla varandra i handen. jag hatar att höra låtar som handlar om kärlek. jag hatar att känna mig besegrad. jag hatar att känna mig övergiven. jag hatar att jag mår som jag gör. jag hatar att jag varke vill äta eller dricka. jag hatar att det blev såhär. jag hatar att jag vet varför. jag hatar att jag hade kunnat göra någonting åt det. jag hatar att jag gråter hela tiden. jag hatar att jag har en tröja som luktar på ett sätt som får mig att minnas. jag hatar att jag inte kan visa uppskattning mot mina vänner och min mamma som bryr sig om mig. jag hatar att jag saknar dig och jag hatar att jag tycker så mycket om dig. jag hatar att jag bloggar om det här.

Kommentarer
Postat av: Nattbesökaren

Men jag hatar inte dej, och allt kommer lösa sej älskling <3

2007-06-12 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0