13/6 ONSDAG

det är sommarlov, det är nu vi förväntas vara glada alla barn. men icke, jossis är ledsen. även om hon tar rådet från johan på alvar; bryt ihop och kom igen. jag är i bryta-ihop-stadiet, även om jag inte visar det bland folk. men det kan vara bra att ha i åtanken, om någon undrar varför jag inte är helt som vanligt.

förlåt för att jag inte räckte till. förlåt för att jag inte vill prata. förlåt för att jag inte vill vara ute och leka. förlåt för att jag förstörde allt. förlåt för att jag inte kan släppa taget. förlåt för att jag fortfarande drömmer. förlåt för att jag gråter. förlåt för att jag saknar. förlåt för att jag inte tänkte mig för. förlåt för att jag inte tecklade situationen bättre. förlåt för att jag inte duger. för låt för att jag inte kan vara glad åt ommarlovet. förlåt för att jag bara sitter hemma. förlåt för att jag inte är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0