26/6 TISDAG

morgon. morgonpromenad. morgonsol. morgonluft. morgonljud. morgonkänsla. morgonmotion. morgontrötthet. morgonmat. morgondusch - hjälp, klockan är 10:45! jossis skulle möta mor&far inne i stan 11:30 för LUNCH! hjälp liksom. strass stress och snabbt iväg på tunnelbanan. inne på banken var jag först och de var sena som vanligt. när de kom, samtidigt, fick jag en såndär välbekant klubp i magen - varför kan de inte klara av att bo tillsammans? jag älskar dem båda och vill att vi ska vara tillsammans, alltid! vi fixade ett kontokort till min bror, och beställde ett nytt till mig eftersom att det vägrar samarbeta i affärer. sen åt vi lunch. vietnamesiskt; det var inte gott någonstans och jag ville mest vara dum. jag klarade mig fint. vi hade trevligt, pratade om skolan, semestern, framtiden och pojkar - tack mammi&pappi!

 
1; från en av vårterminens idrottslektioner - softball!
2; från en av vårens svensklektioner - johan jag saknar dig, kom hem!


mammi och jag sprang iväg till waynes efter maten - ge oss en kopp kaffe så att vi kommer ifrån den där maten på något vis! jag beställde en chai latte med sojamjölk. fick jag det? nej det tror jag verkligen inte. det var till att börja med en vanlig latte, och jag ville inte klaga - det är ju också otroligt jättegott! men när jag kom hem började det komma kramper i magen, tjoflöjt jag fick vanlig mjölk! efter en timmes liggande på soffan med katten på magen och en grov dödslängtan var det värsta över och jag kunde gå upp och börja leva igen. jag hittade den femte harry potterboken under sängen igår, och den var inte utläst! filmen kommer ju ut snart, så jag tog tag iden - oj jag hade glömt vad bra de är! och lättlästa, i jämförelse med de andra böckr jag har kämpat med under skolåret (onda tankar mot snö-boken). nu har jag bara 70 sidor kvar, och jag ska väl beta av dem också så att jag slipper släpa med mig tegelstenen till mormor.

du har bollen, det är upp till dig.
kasta den inte i magen på mig bara, inte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0