15/5 TISDAG

ännu ett "mitt i natten-inlägg". igår var jag ute och rände i näckrosen och ikväll har jag varit duktig i hemmet. jag har lagat middag åt min familj, tittat lite på desperate housewives och sen tagit tag i mitt pluggande - bra jossis! jag har skrivit en pluggplanering för de närmaste två veckorna. det slog liksom mig helt plötsligt att jag har sju inlämningar/prov de närmaste två veckorna - och jag ligger illa till på alla, så jag gjorde en skiss på hur många dagar jag behöver plugga för varje sak, och sen började jag lägga pussel. kontentan av det hela blev att jag kommer få det kämpigt på den sociala biten är jag rädd  - alternativt sova väldigt lite, jag får se vilket jag väljer. det står iallafall klart att jag för första gången är glad att jag inte tränar just nu. jag vet hur jag blir när det är maaaaaassor med plugg och träningar - jossis sitter och skakar och gråter av stress och prestationsångest. men inte nu inte! ingen handboll och allt är planerat in i minsta detalj - det här går bra ska ni se!

130639-14


jag har haft det trevligt idag också - och det kanske är därför jag sitter här såpass sent! jag tog mig tid att umgås med min malin&min louise (bilden). eller tog mig tid och tog mig tid - det var jag som organiserade mötet på wayne's coffe, ja - på götgatan även denna gång. för er som undrar så har vi bytt tillhåll - från gateau i sturegallerian till wayne's på götgatan. varför? lite av en ekonomisk fråga - jag som inte jobbar har iallafall inte råd med 70x3 i fikakostand varje vecka, nono! och sen så har inte gateau min nya drog - chai latte. dessvärre åkte jag på en nit på wayne's idag. min hallonmuffin var torr som fnöske, nada mysmys! men min chai latte var god - så jag är glad ändå! och så var det ju trevligt med mina små älsklingar också - pusspuss på er <3

vad skulle ha hänt om inte vissa i min klass skulle ha varit slynor och sabbat vissa saker? oja, jag älskar er så klassen, i alla lägen vad ni än gör.. host! nej men ni är söta - men jag umdrar fortfarande - vart kunde vi ha stått idag om det inte hade blivit som det blev nu?

Kommentarer
Postat av: Malin

Om din klass inte hade varit stora slynor hade det kunnat vara väldigt mycket annorlunda, men man ska inte glömma att älska det som du har. Innerst inne älskar vi alla singellivet... Även fast vi alla inte älskar det lika mycket, så får man njuta av det man har!
<3<3<3

2007-05-16 @ 17:41:55
Postat av: linniii

skolaaaan dödarr osss! men det är ju lugnt, or?

2007-05-20 @ 11:55:51
URL: http://verkliighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0