20/5 SÖNDAG

det känns som att det är dags för en liten uppdatering på blog-fronten, eller hur? det blir liksom inte så mycket skrivande när det finns så mycket annat att pyssla med serni. onsdagen ägnade vi åt att göraoss iordning för party hos sebbe, för att sedan få veta att det är inställt. alla barnen ligger hemma i malins säng och är allmänt låga tills vi kläcker idén att traska bort till ursvik - och ja, traska var ordet! vi promenerade från fotbollsstadion till ängskolan och sen till ursvik, och vi promenerade även hela vägen hem. vi hade en brasa och musik - och visst hade vi mysigt, eller jag kan ju bara tala för mig själv iof.. torsdag betydde träffa micki inne i stan och slå ihjäl några timmar med tjejsnack och annat mys. vi träffade även malin, carro och fia - mumsmums! på kvällen var det täbyparty hos edith - mycket trevligt, tack täbyfolket! en, om möjligt, ännu mysigare kväll än onsdgaen! fredagkväll innebar en tripp till kungsträdgården för att besöka rix fm - artisterna var acceptabla - men stämningen var väldigt mys. tack för att ni är så snälla mot mig jesper&louise! på lördagen begav vi oss åter igen in mot kungsträdgården och den här gången var det nrj in the park som lockade. det var äckligt trångt, men det är lugnt - för jag hade en egen mänsklig sarkofag som skyddade mig! kvällen slutade hemma hos jossis med viktor&sebbe och ett stycket spiderman film.
denna söndag ville vi absolut inte gå ur sängen - men eftersom att någon skulle slava på sin koloni med sin pappi så fick även jag röra på mig. bara för att så följde jag med mammi ner och hälsade på viktor litegranna. när han senare kom förbi för att säga hejdå fann han mig sovandes i kemiböckerna - stabilt jossis. vi sa hejdå och så, men våra föräldrar hade tydligen funnit varandra och hade en intressant konversation om kolonilotter så vi fick lite extra tid tillsamans - men det tackade vi ju inte nej till precis.

det känns som att det är lite dags att liva upp gamla minnen. typ som det här; midsommar '05 i norrtälje med louise och britt. den bilden var lite söt, och jag vart lite glad när jag hittade den. ett annat fenomen som gör mig glad är viktor, trots att mina kemistudier inte går som de bör - men det är smällar man får ta här i livet! pusspusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

2007-05-20 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0