4/5 FREDAG

aaaaoui! det är fredag, och det är vår - man blir ju bara så lycklig! den här dagen har liksom bara varit bra känns det som. efter en superstart på morgonen med fruktsallad, promenad till danderyds sjukhus och en ritlektion på biologin så kunde det ju inte bli annat än bra! okej, nu ljuger jag - det finns ett undantag; pollen. hatahatahata pollen! för tillfället är mitt huvud tjockt, min näsa rinner och kliar liksom mina ögon och mina öron kliar samt har fått för sig att jag inte ska få höra bra längre, det känns som att någon har stoppat bomull i dem på något vänster. men trots detta flöt dagen på med kemi, franska, livskunskapsutvärdering, lunch med malin, klassråd, matte och massor med johan - som vanligt. senare begav jag mig mot stan, som leverantör av tre flaskor crystal, för att träffa min ölis. ännu ett aaaaoui tänkte jag, ja jag hade faktskt längtat sen i onsdags när vi bestämde vår date. men, som vanligt, så är hon den segaste människa jag känner och när jag kommer till gamla stan, där vi skulle ses, så har hn inte ens lämnat solna utan jag får vänta på henne i vad som känns som år och dag. för att utnyttja tiden gick jag till pocket shop och köpte två böcker istället -en svansk och en engelsk, allt för att utveckal och underhålla min akademiska sida.

när vi väl hade träffats, och jag hade släppt lös mina agretioner litegran, hittade vi wayne's coffe och blev väldigt glada. jag hitade en stoooor latte och en morotskak och blev ännu lite gladare. efter några timmar så hittade jag även en smörgås - mumma! det har varit en sådan där eftermiddag då det inte var tyst en sekund. det pratades om partyn, kläder, skolan, senaste erövringarna, handbollen, massa skvaller och skitnsnack såklart, sommaren och allt annat som finns att prata om en solig fredagseftermiddag på ett café vid medis. jag kom på en sak nu när jag skriver ölis, du fick inte dina pengar för derbyt idag heller - förlåt! tack så mycket för idag - du är på tok för söt älskling! <3

jossi <3 ?lis

jag måste passa på att göra lite reklam för vår gemensamma blogg - vår gemensamma i sex and the city crew alltså. för er som inte vet vad det är så kan jag inte säga så mycket annat än att det är jag, louise, malin&malin - resten får ni fråga om eller lista ut själva! det iallafall malin som har gjort den här bloggen för att offentliggöra alla våra dumheter, upptåg, påhitt, upplevelser, erövringar, erfarenheter - kalla det vad ni vill! jag antar att vi alla kommer att skriva där och att det kommer komma citat, bilder redogörelser och allmäna hälsningar och kärleksförklaringar - enjoy it säger jag bara! http://sexandthecitycrew.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0