23/10 TISDAG

mycket dålig star på dagen. allderles för lite sömn efter historiaplugget igår, dålig mottagning på radion i köket och gröten fick ätas ur mugg på grund av att ingen orkade anstränga sig och sätta på diskmaskinen igår. dåligt humör, massormassor - förlåt peter, jag är en dålig busskompis och granne! specialidrott, svenska, biologi, engelska, lunch, matte, historia, franska. den dagen kan få vem som helst att kasta in handduken. stod ut, ja visst gjorde jag det - men ont i huvudet hade jag i slutet, måde illa och villa bara sova. nono, femton minuter ställde jag klockan på när jag la mig på soffan för att sova. mycket skönt innan jag begav mig till träningen som i dvala. träna rehabhelvete, hem, pluuuuugg, desperate housewives. jag blir ju så glad att jag börjar gråta av den serien! tack gud för att den finns!

historiaprov idag. mina anteckningar och förberedelser, mer eftertraktade än vanligt tror jag? jag vägrade ren kopiering, ville man ha det fick man skriva av själv. det gick så långt så att någon blev riktigt arg på  mig och kallade mig snål, och några stal mitt papper och kopierade det ändå. då blev jag arg, på riktigt faktiskt, men jag är ju ganska dålig på att hålla mig, men ändå - kalla handen! jag plnerade att praktisera min ignorerande hämd även imorgon, men när den skyldige smyger fram och lägger en bixit på min bänk går det ju inte att vara arg - ni är så söta att ni gör mig gråtfärdig ibland pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0