jag känner mig gammal

Ibland tror jag att min höft ska hoppa ur led på vänster sida, eller något liknande. Den här känslan har jag känt sista halvtimmen av träningarna sen förra veckan - jag vågar liksom inte springa fullt ut. Det är verkligen jätteläskigt, det känns som att jag inte har kontroll! Stel är jag också - jag känner mig gammal helt enkelt! På lördag är det bara två månader kvar till 19 - då kommer jag nog få en ålderskris, på riktigt - jag är orolig över det.

Sen typ kungsängenmatchen har jag tejpat mitt högra lillfinger, eftersom det har varit svullet, gjort jävulusiskt ont och antagit lite olika lustiga färger. Sen typ kungsängenmatchen har jag börjat missa ungefär allt jag skjuter på. Tidigare kände jag mig säker i avsluten - det mesta hittade in om jag ska vara ärlig, men sen dess har det varit katastrof. Idag var jag lite trotsig och körde utan min tejp, för att testa om det var tejpen eller fingret eller en ökänd svacka som var orsaken. Resultatet: Allt satt i kontringarna efter "inskjutningen", och inte en enda pass åt fanders + en brutal smärta i mitt lilla finger. Men, på fredag är det viktigviktigviktig juniormatch mot Enköping, då ska jag vara grymt bra, och då får det kosta smärta om det så är det som krävs! Jag ska bara träna på det fram tills dess.

Jag trodde att jag var dålig på fotboll och volleyboll, i viss mån även basket, men det var innan dagens idrottslektion: pingis. Där har vi min svagaste sida idrottsmässigt - hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0