koordination klassen, koordination!

Vi dansade på idrotten idag, de traditionsenliga juldanserna. Då vi var så pass få fick vi umgås lite med klassen i salen bredvid, eller på andra sidan vikväggen snarare. En samklass, och jag tror inte att de tyckte om oss. Deras lärare sa att "det var lika bra att berätta det", att vi var naturare, när våra lärare pratade ihop sig. Färdigheterna i dans var nog större hos dem, men vi hade nog roligare!

Varken mor eller far kan hämta mig från sena träningen ikväll - mamma tyckte att jag skulle ta en taxi. Vilket skämt! Ta taxi från träningen?  Där går gränsen alltså. Problemet ligger ju i att jag och Amanda skulle börja duscha i hallen den här veckan, för att slippa bli sjuka, och om jag gör det missar jag boston tea party. Vi får nog ta tag i duschandet på onsdag tror jag. För övrigt känner jag mig riktigt otaggad på träning över huvud taget just nu; intervaller och sedan handboll, inte vad jag är upplagd för efter att ha hört grannarnas hantverkare bomba sönder väggar, eller liknande, i två timmar - jag känner mig nästan gråtfärdig, jag drivs till vansinne helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0