orka sista veckan!

Ännu ett måndagsinlägg, ännu ett totalt värdelöst sådant. Jag har kommit in i en skrivsvacka, liknande den skottsvackan jag har från vänsterkanten tänkte jag säga - men det är inte sant. Vad det gäller skotten så vill jag ju så mycket, och försöker ända ut i fingerspetsarna - men det slutar allt som oftast med en träff utanför eller rakt på målvakten - eller ett övertramp (tre bortdömda för detta igår, ännu en gång. Jag tror att jag snittar tre bortdömda per match just nu). Bloggandet å andra sidan har jag ingen ork, lust och motivation till helt enkelt - gilla läget. Saker att skriva om har jag, både tankar och händelser, men det känns bara ovärt på något vis. Något annat som är ovärt, bara delvis förvisso, är att mina sängkläder är nytvättade. Det ovärda i det hela är att klockan är halv tolv, träningen tog kål på mig och jag ska nu ställa mig och bädda sängen. Sug på den ni! Tre skoldagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0