tack för den lediga dagen!

Och de som ska ha det stora varma hjärtliga tacket är del delen av min klass som läser matte E, och som hade nationella idag. Detta var anledningen till att svenskan var inställd, och jag fick en ledig dag! baratvå dagar kvar nu! Om jag lyckats göra något vettigt? Mja, sådär va! Jag har gjort utvärdeningen av min och Muddis idrottslektion, och jag har gjort analysen av ett nationellt prov i svenska. Lite franska har jag lyckats lära mig också, jag har ju faktisktprov imorgon! Jag har hunnit med en mycket skön löptur också! Brunnsviken PLUS kallar jag den rundan -runt brunnsviken och sedan en bit i Ulriksdal. Femton kilometer mäter den slingan upp, himla härligt! Mindre härligt är dock omgivningarna i detta katastrofala decemberväder. Ett decemberväder ska innehålla snö, inte gråttgråttgrått. detbrukar alltid finnas en tjusning med alla väder, jag försöker njuta av det när jag springer för nöjes skull, men idag kunde jag inte hitta det- sorry alltså!

Jag känner att jag mår bra idag också, bättre än på mycket mycket länge! En förklaring av detta litte smått kryptiska meddelande? Nej, det får ni klara er utan, det var mest för mig själv att titta tillbaka på en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0