19/2 TISDAG

det känns som att det har gått för långt när jag är stolt, riktigt stolt, när jag har varit i skolan en hel dag alla lektioner. så ska det inte vara. jag har dessutom bara suttit av lektionerna, i princip. på matten sov jag till och med. det är något med det där kalssrummet, man sover så bra. efter den sovstunden behövde jag mer energi för att ens kunna fundera att vara kvar på franskan. jag och fredrik köpte en smörgås och gick upp och väntade. det kom ingen, varken lärare eller andra elever - lektionen var inställd. så går det om man skolkar lektionen innan, tji fick vi. och betalat en smörgås i onödan hade jag gjort också.

vi ska välja projektarbete nu. och då menar jag nu! jag fick papprena idag och ska ha dem klara till imorgon... vad ska jag välja? jag har tittat igenom de olika teman vi får välja på, och det är ju inte så att man gör frivolter direkt. hör här liksom: undersökning av kackerlacka i terrarium, tvålframställning, skolans arbetsmiljö mm.. känns som att någon har en sömnlös natt framför sig. någon som vill vara min testkanin i ett "super size me-projekt" ? usch vad jag inte vill det här!

och jag måste tillägga en sak; de dagar då jag inte är på topp, de är inte roliga för någon utav oss - varken er eller mig. men det blir ju inte mycket bättre av att ni lackar på mig, det är ju inte direkt så att jag stör när jag sitter och trycker i mitt hörn och bara vill bort&dö - eller? men snart är det lov, och då ska jag rehaba mentalt och bli en bra människa och klasskramrat igen! <3

" - jag skiter väl om majsen jag äter har levt fritt eller i en jävla bur?!"
" - erik, vill du inte ha frigående majs?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0