21/2 TORSDAG

trött, trötttöttrött, verkligen jättetrött. jag orkar inte der hela min väg till träningen igen, men jag kan säga att den innehöll en den för tidiga bussar och sju helvetes massa löpning - köttigaste sträckan; solna centrum - tallbacka med träningsbag, jacka och hela skiten. efter det, knyta om skorna, ta av jackan och ut och löp med laget - jag dog, så fan att jag gjorde. styrka och sedan handboll - massor med löpning. först kontringar och sedan 35 min match utan avkast. och bra gick det inte heller. torsdagsträningar betyder träning utan klister - verkligen inte något som passar mig, jag missbrukar ju klister! och halt som fan är det. alltså varken kontroll på fötter eller händer - då går det inte så jäkla bra. och en sak till har jag att klaga på vad det gäller tallbacka - kanderna. de är ju minimala! jag prenumererar på övertramp - hur små steg måste jag ta liksom? efteråt låg jag ner ett bra tag - innan jag klädde på mig och gick och la mig igen. mina fötter gjorde ont, jag har hört att det är vanligt att man får skavsår av nya skor. nu vill jag bara sova - verkligen jättegärna. men, vi har ju matteprov imorgon. kan jag det jag ska kunna? neeeej. var beror det på då, att jag inte har pluggat? neeej. det beror på att jag är dum och ett jävla djur och verkligen inte fattar. känns som att jag har gett upp redan och går och lägger mig utan att ens titta på mitt berg med böcker och papper.

micki var här idag, lilla söt. jag sa redan innan att jag skulle plugga, och hon sa att hon hade sin stickning.pluggade jag något alls? neeej. bra jossis, bra att du tar ansvar för dina studier, myndig som du är och allt - mycket bra. nej vi pratade, vi hade mycket att prata om. och sen lagade vi mat. eller ja, kokade pasta och värmde köttfärssås i mikron - det är väl också matlagning?

en dag kvar till lover - stå uuuuut!


Kommentarer
Postat av: MICKIS

det var iallafall väldigt trevligt hos dig :)

2008-03-01 @ 01:19:10
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0