23/2 LÖRDAG

och det är lov! jag lever nu efter den reklamplansch för oboy som jag såg på väg hem från träningen i tisdags; "sovmorgon, täcke, tofflor och macka ...och toppa med oboy". livet är underbart ibland. idag har jag knappt gjort någonting alls - bara varit ledig! efter frukosten gick jag och la mig igen, och läste min braiga bok, innan jag somnade om. runt ett gick jag upp för andra gången. då satte jag mig bredvid mammis vid datorn och vi bokade vår lilla kryssning. på tisdag åker vi med birka paradise tur och retur mariehamn, hemma runt fyra på onsdag - det ska bli så mysigt! sen gick vi ut och gick. vi promenerade till mörby centrum för att köpa lite prylar, och lite mat, innan vi gick hem igen. jag var ute och sprang också - jag hatar motvind! nu sitter jag och samlar kraft för att klä på mig och ta bussen till mauwlin. vi ska äta middag där, hon jag veronica och jenny - mysigt värre. flickorna är nu borta och handlar, lite spännnade och se vad jag får betala för..

inte vet jag vad jag ska sätta på mig heller. en svart tröja har jag kommit fram till, men sen då? svarta byxor? jeans? eller vadå liksom? och mina skor gick sönder igårkväll när jag skulle hem från hedvig - ja, samma par som gick sönder förra lördagen när vi skulle till micki, fast nu var det den andra skon. så jag vet inte heller vad jag ska ha för skor på mig. och frisyr, smink - vad är det? jag orkar inte - naturell kväll? tjaa, den som lever får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0