26/2 TISDAG

jag drömmer om det varje natt, tänker på det säkert 100 gånger varje dag och önskar kring det varje gång klockan visar två lika. jag vet att jag inte borde, att jag borde glömma och gå vidare - men det går inte, jag har slutat försöka nu. men samtidigt vor det kanske det bästa. alla råder mig att sluta, att släppa, glömma och gå vidare - men jag vill inte. jag undrar vad som krävs för att jag ska förstå. jag vet ju nästan innerst inne hur det ligger till, men jag vill inte se. jag lever hellre i min fantasivärld. om jag skulle se mig själv utifrån skulle jag nog skratta och tycka att jag var riktigt dum som lät mig behandlas så, men samtidigt har jag hoppet kvar, även om det är mycketmycket litet.

ont i händerna har jag, också. på gårdagens träning var vi fem personer - härligt liksom. det innebar en mycket intensiv träning och således även en väldigt frekvens i passningarna - vi vilade liksom aldrig. det resulterade i att majoriteten fick ordentliga klisterblåsor. jag fick blåsor på alla högerhandens fingertoppar, vilka såsmåningom sprack och började blöda. hur ont har jag nu? jätteont. jag kan ju knappt göra någonting. jag gör allt enbart med vänster hand - tvätta håret var ganska kul, och att klä på sig. jag har fingeravtryckssensor på min dator, vilken läser av mitt fingeravtryck för att jag ska kunna logga in. tror ni den funkar nu? nej, absolut inte. tillslut kom jag på att det finns en lösenordsinloggning också, men det tog sin lilla tid. och att skriva på datorn - shit. jag kommer vara kung på att skriva bara med vänster när det här är slut!

ikväll åker jag och mamma på kryssning med birka paradise, och vi kommer hem på onsdag - ses då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0