15/6 SÖNDAG

i fredags jobbade jag på eken cup. vi i aik måste ju det liksom. som juniorer har man hand om förläggningen - så jag skulle alltså städa toaletter och duschar samt gå runt och öppna åt lag som ville in i sina rum. roligt? nej! men till mitt sällskap hade jag lagkamrater, bland annat. första passet var micki och estelle där, och på andra fick jag sällskap av madde. jag valde att ta mina två pass på en endaste gång så att jag blev av med det, och innan turneringen började för vår del. det innebar att jag tillbringade 14 timmar där -kul!

igår började vi spela! torsk i de två inledande, varav den ena ganska onödig! sedan blev det seger + seger. den sista matchen varnog den underligastematch jag spelat. nivet regnet som kom? skyfallet. det drog igång precis närvår match blåstes igång. efter en minut var det som om vi ställt oss i en dusch med kläderna på. det var väldigt roligt, och trots att det var massor med kallt att stå på bänken så var det minst lika kul att se på också! inget grepp om bollen eller fötterna, men vann gjorde vi! med en boll, tack för det!

igår dog min kärlek. när jag satt och tittade på fotbollen sa mamma "jag slänger in dina handbollskläder i tvättmaskinen". visst tänkte jag liksom. när halva tvättprogrammet gått kom jag på att jag hade saker i mina fickor - bland annat min ipod. den är död nu - och jag saknar den jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0