19/6 TORSDAG

eken cup ligger bakom oss nu. det enda jag har kvar är en sträckning i låret smat varande skrapsår på höfterna - men det är så det ska vara! dagarna tillbringas nu på solna ungdomscafé, jobb ni vet, och kvällar och nätter används till att vila upp sig till nästa dag. sommarlov, vad är det?  jag vet inte. jag vet bara att förutom laget och de jag krockade med på eken så känns det som att det var väldigt länge sen jag träffade människor jag känner! ni är så välkomna ner på cafét så! det är öppet för alla mellan 5 och typ midnatt måndag, onsdag och fredag! övrig tid ägnar jag åt att spela kort med "ungdomar med specialla behov", ungefär. men 13-19 alla andra dagar uppskattar jag besök! jag vill även ut och träffa människor. träffade lollan nere i råsta i tisdags - vad länge sen det var! det blir så när jag inte har velt dricka - jag är tydligen inte värd att umgås med längre, inte ens prata med. då ser man liksom hur mycket jag betydde egentligen.. skickat sms för att höra hur allt är har jag gjort också. fått svar? knappast! efterlyses: mina..vänner?

Kommentarer
Postat av: MICKIS

angående din design jossan, så har jag märkt det!

min design-blogg bytte plattform, iochmed det byttes alla länkar ut.

12110424399625044.jpg" rel="nofollow">http://dontbringmedown.blogg.se/images/2008/klartdcx12110424399625044.jpg

klipp in den länken i designmodulen (där du ser en liknande länk) och spara, det borde lösa sig då ;)

2008-06-20 @ 12:46:27
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0