ALLT SNURRAR

Nu är det mycket att göra. Fysikprov imorgon, och även inlämning av samhällsfrågorna. Typ idag kom jag på att jag kommer få ett helvete med samhällsfrågorna. Provet börjar 12:40 imorgon, så jag har lite tid innan där, förutsatt att jag kan gå och lägga mig snart, och sedan är jag hemma igen runt halv fyra om jag har tur. Kvart i sex någon gång måste jag röra mig bortåt träningen, och innan dess ska jag hunnit laga mat och gärna äta den också. Det ger mig maximalt två timmar på eftermiddagen. Hemma från träningen är jag inte förrän halv elva någon gång. Deadline är i och för sig tolv, men hur effektiv är man efter träningen? På den tiden lär jag väl ungefär hinna få iväg dokumentet via mail.. Det här känns inte bra. Jag har suttit en bra stund nu, ända sen jag övergav fysiken, och känner att huvudet inte orkar mer - det är inte lönt - sängen hägrar.

Mitt rum ser ut som ett kaos - vad hände? Ni som varit hemma hos mig vet att jag brukar ha det väldigt städat, och jag tål inte oordning i vanliga fall. Nu ligger det saker precis överallt. Ytligt dock, så det skulle nog gå ganska fort om jag tog tag i det - men icke. Jag tror det är lite därför allt känns lite jobbigare än vanligt; mitt ostädade rum ger mig signaler om att allt är kaos på alla plan och att jag inte har kontroll. För övrigt den känsla jag fruktar för och avskyr allra mest.

Jag tror att jag vet hur jag ska lösa mitt problem med samhällsfrågorna, jag kom på det precis nu faktiskt! På något vis måste jag samarbeta med någon - så att vi gör hälften av frågorna var! Jag borde ju hinna skriva om dem lite på de nittio min jag har från att jag kommer hem från träningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0