hjärta snö!

Min dator är på krigsstigen just nu, eller ja, de flesta daorerna i vårt hem faktiskt. På något mysitiskt vänster lyckades jag sparka liv i den stationära idag, så vi får väl se hur länge jag har kontakt med omvärlden den här gången! Igår var vi i Vadstena med a-laget - torsk igen, även om det gick bra ändå tycker jag. Lite spelare borta och vips! Jag fick massor med speltid och två mål, det behövde jag kan man säga! Trots en mycket snäll förfrågan fick jag inte spela med b-damerna idag. "Du kan behöva vila" sa Johan, men glöm det. En lättare löptur och lite av sommarens spänstövningar ute i snön var vad jag behövde! Jag fick mersmak efter att jag var ute i fredags - då dock utan snön, men med härligt frusen skogsmark, klar och frsik luft och någon minusgrad - helt underbart! Jag har hittat tillbaka till tvåkilometersspåret här i Bergshamra - trots att det blir en del varv så känns det inte lika långt!

Otippat nog tittar jag på innebandy nu, Henke Larsson spelar ju! Senare har jag spetsat in mig på en Wallanderfilm på fyran - mycket nöje! Nu ska jag tillbaka till tredje perioden!

Kommentarer
Postat av: MICKIS

det känns som superlånga intervaller efter våra 15 sekundare! (a)

2008-11-25 @ 21:21:14
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0