jag vill bara vara

Nu är jag sådär sjukt trött. Att lägga sig på soffan, sätta på tvn och bara vara ett tag vort ju typ guld. Tro inte att jag ska få det så skönt! Imorgon ska jag på min första fransklektion på sex veckor, lite att ta igen känner jag. Jag måste även skriva laborationsrapport - igen! Det känns som att det är det enda vi gör. Den är ju till på torsdag egentligen, torsdag 24.00 till och med, men då handbollen upptar en hel del tid, minst sagt, både imorgon och torsdag får jag ta tag i det onda redan nu. Jag hade planer på simning i morse, som lite alternativ till styrketräningen jag brukar sysselsätta mig med på handbollsfria dagen tisdag. När jag vaknade kände jag dock att jag tyckte synd om min stackars kropp. Jag har ju hört apmycket varje dag sen förra måndagen - och framför mig har jag ett liknande schema igen. Träningsfritt var ordet för dagen. Eller nästan. Jag fick racea på cykeln till skolan, nytt rekord till och med, och ilfart även på vägen hem då himlen öppnade sig för mig. Nu: åter till kemin. Senare: desperate housewives. Hungrig är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0