jag vill inte mer

Min dator gick typ in i väggen - den hann före mig. Nu hoppas jag att den är pigg och kry igen - till och med ä-tangenten är på plats. Idag var vi på filmhuset och såg en mexikansk film, den var inte bra. Jag, Johan och Jens var sena, såklart, och smög in precis när förtexterna var slut. Vi satte oss förstås längst ner på kanten lite försiktigt. Tyvärr var det en stor salong, och vi fick både ont i nacke och ögon - det slutade med att vi låg på golvet och tittade. Mycket sofistikerat.

Juniormatch i Kungsängen efter det. De är var obesegrade serieledare, och är tyvärr det fortfarande. Som lag var vi väldigt mycket bättre än mot Huddinge, men jag var katastrof. Jag hade åtta bra kantlägen, som ska sitta, ingenting att snacka om. Jag satte ett. Förstå; ett av åtta - det är totalt värdelöst för en kantspelare. Helt oacceptabelt. Hade jag satt sex av de lägena jag missade hade jag varit nöjd - såpass bra var de. Hade jag gjort det hade vi vunnit med två. Laget sa att jag "spelade bra" - vilket skitsnack, verkligen. Jag tar på mig den här förlusten, verkligen - sorry tjejer. Visst, handboll är en lagsport, och vi jobbade som ett lag också. Det var ju laget som satte mig i alla bra lägen, men jag gjorde inte min del i lagspelet genom att inte sätta dem. Skandal - jag avgår.

Imorgon ska vi på SACO-mässan har jag hört. Just nu känner jag att det inte kommer ske. Jag vill ligga hemma och göra nada, alternativt springa några mil - helst med en tiokilos ryggsäck och shorts, bara för att. Det känns inte som att jag vet vad jag ska titta efter riktigt - jag har min plan. Och internet finns - när som helst och mycket närmare. Dessutom vet jag ingen annan som ska gå - men vi får se.

Amanda ska med till Vadstena på lördag, med a-laget alltså. Grattis, verkligen! Jag ska också med, ingen bitterhet här inte. Jag känner dock pressen - som om jag inte gjorde det innan. Det känns som att det här är min sista chans att lyckas nu. Gör jag inte det tar Amanda min plats. Jag vet inte om den pressen taggar mig eller sänker mig - det märker vi. Som sagt, Vadstena på lördag, ledigt imorgon eftersom vi spelade idag, och jag är inte uttagen till b-laget på söndag. Synd, jag skulle behöva det känns det som nu - att få spela lite utan press. Jag ska fråga Johan lite snällt om jag får åka med dem ändå tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0