HÄLSMÄRTA OCH SÖMNPROBLEM

Inatt sov jag typ nada. Jag vaknade hela tiden, låg och snurrade och kunde absolut inte sova - trots att jag var jättetrött. När mor och bror gick upp vid sju gav jag upp och joinade dem. Planen var att äta frukost för att sedan sova två timmar till på soffan. Jag somnade inte. Det beror nog delvis på mina megaköttiga skavsår på hälarna - det är som att någon har tagit en tugga av dem! Det dunkar i dem och svider och stretar - kul med match ikväll!

Snart ska jag in till stan och träffa micki! vi ska chilla lite, och sen fixa lilla ipoden min. Jag blev så glad när jag läste hennes blogg igår - om låten jag förknippar med henne. MIhihi! Don't want no short dick men! (http://tjugofyrasju.blogg.se). Som sagt, juniormatch mot borta mot haningen ikväll - älskade seriepremiär! wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0