HANDBOLL?

Först juniormatch mot sorunda - hemmapremiär! Vårt musikprojekt var inte klart - men vi hittade en skiva i hallen - tillhörande ett annat AIK-lag måntro? Vi vann, och jag kände mig inte alls bra - skärpning till fredag. Då besöker vi åkersberga! Jag säger bara det; vi är obesegrade!

Efter det var det träning med damerna - vad händer där liksom? Sen när räckte det inte med match? Jag har ont i ryggen. Men det gick mycket bättre på träningen än matchen, så jag var glad att jag åkte dit. Tio min emellan dessa två, och olika hallar - inte att leka med! Skönt med sovmorgon imorgon - eller? Mamma behöver hjälp med storhandling på maxi - avfärd senast nio. Kul i jul. Men johan har lovat mig massage i skolan, så jag kommer nog kravla mig ur sängen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0